بازیگر فیلم سینمایی «خجالت نکش۲» گفت: قصه و شوخی‌های این فیلم چون از فرهنگ کوچه و بازار و دل خانوادهای ایرانی بیرون آمد، شریف است و به همین دلیل به دل مردم نشست.

خجالت نکش2

به گزارش همشهری آنلاین، فیلم خجالت نکش ۲ ساخته رضا مقصودی توانست فروش خوبی را تجربه کند. داستان خجالت نکش حول قنبر و صنم می‌چرخد. یک زوج روستانشین که در میانسالی، بچه‌دار می‌شوند.

کنایه‌های سیاسی فیلم به شعارهای محرک افزایش جمعیت، از نکاتی بود که اکثر منتقدین آن را از نقاط قوت و زیرکی فیلم می‌دانستند. فیلمی که توانسته بود با خلق موقعیت‌های کمدی برای زوجی میانسال در مقابل فرزندانشان که هیچ‌کدام بچه نداشتند، از مخاطب خنده بگیرد.

متفاوت بودن فضای داستانی و بالطبع جنس شوخی‌های داستان که فارغ از کمدی‌های روز، حول محور باردار شدن یک زن میانسال می‌باشد، به مذاق مخاطب، شیرین آمده است. در این فیلم، شبنم مقدمی، احمد مهرانفر، بهاره کیان‌افشار، بهرنگ علوی، محمد معتضدی، میثاق جمشیدی، مازیار مهرگان و سعید امیرسلیمانی به ایفای نقش پرداخته‌اند و داستان آن در ادامه ماجراهای فصل نخست فیلم روایت می‌شود.

میثاق جمشیدی بازیگر فیلم سینمایی خجالت نکش ۲ در شرح تجربه‌های خود در این فیلم گفت: ابتدا قرار بود نقش مرا کریم امینی بازی کند اما چون در آن زمان مشغول ساخت فیلم خودش بود از سوی حامد مختاری که درآن زمان سرپرست گروه کارگردانی بود، به من پیشنهاد شد و من بدون درنگ پذیرفتم. چون در جریان پروژه بودم و در زمان پیش تولید هم یک بار گفت و گو کرده بودیم و در نهایت به گروه اضافه شدم.

من بعد از سریال جادوگر کار نکرده بودم و به واسطه افزایش وزن، ظاهرم دستخوش تغییراتی شده بود که حتی دیگر شباهتی به نقشی که خودم در خجالت نکش ۱ بازی کردم، نداشتم

این بازیگر درباره نقش خود اظهار کرد: من بعد از سریال جادوگر کار نکرده بودم و به واسطه افزایش وزن، ظاهرم دستخوش تغییراتی شده بود که حتی دیگر شباهتی به نقشی که خودم در خجالت نکش ۱ بازی کردم، نداشتم اما خیلی مشتاق بودم که این بار هم خودم نقشم را بازی کنم.

جمشیدی درباره شیطنت های شخصیت های فیلم خجالت نکش گفت: در اصول فیلم نامه بار طنز به دوش من در این کاراکتر نیست و شخصیتی جدی از او می بینیم که البته در کنار همسرش با بازی خوب الناز حبیبی به نظرم ترکیب درستی شکل گرفت. نقش من در فیلم نامه خجالت نکش بسیار پر رنگ تر شده است که در شکل سریال این اثر مشاهده خواهد شد.

ماجرای قنبر و صنم که در میانسالی  بچه‌دار می‌شوند | کنایه های سیاسی در کنار شوخی‌های شریف

وی گفت: خجالت نکش ۲ یا جدایی قنبر از صنم برای من فرصت جذابی بود تا تجربه ادامه یک نقش بعد از چند سال را امتحان کنم. به جز احمد مهرانفر و شبنم مقدمی فقط من از گروه بازیگران خجالت نکش ۱ در خجالت نکش ۲ حضور دارم. دیگر دوستان هر یک بنا به دلایلی کنارمان نبودند که جایشان خالی بود و در عوض بازیگران و دوستان خوب دیگری با بازی های درخشان در کنارمان بودند.

جمشیدی با اشاره به استقبال تماشاچیان از این فیلم طنز گفت: مخاطب همیشه نشان داده که زیرک است و تفاوت کار خوب و بد را می فهمد. خجالت نکش ۲ به درخواست و استقبال مخاطب ساخته شد و این برگرفته از بازخورد مخاطب در این سال ها نسبت به خجالت نکش ۱ است.

کد خبر 863634
منبع: ایرنا

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سینما

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha